середа, 8 листопада 2023 р.

«Ти – моє серденько»: У Южному переселенці презентували виставку творчих робіт

Виставка творчих робіт ВПО: погляд з Южного. 
У Палаці культури «Дружба» відбулась презентація виставки творчих робіт внутрішньо переміщених осіб “Ти – моє серденько”. Роботи виконані у жанрі живопису та фотографії. Фото

Інсталяція робіт у жанрі живопису присвячена «Козаку-Мамаю» – символу формування української нації. Малюнки зроблені на майстер-класі «Коза-Мамай – енергетичний символ перемоги» для ВПО. 



Та серед них були і южненці, наприклад, начальниця управління соціальної політики Наталя МОНАСТИРСЬКА та екс-керуюча справами виконкому Лариса ШЕГІДА.
Як розповіла режисерка ПК «Дружба» Ольга ЛЕЩЕНКО, на жаль, до самого майстер класу долучились лише вісім учасників. Провела заняття викладачка кафедри образотворчого мистецтва Одеського педагогічного університету Стела МУНТЯН. Під час майстер класу, а також під час презентації виставки вона розповіла символізм «Козака-Мамая», адже він є своєрідним  духовним символом українського народу

.

Окрім «Козака-Мамая» на виставці були представлені фото-роботи. Експозиція продовжуватиметься близько двох тижнів. Фотографиня з Маріуполя Анжела БІЛОДІД розповіла, що саме фотографія допомогла їй пережити події у рідному місті.

«Кожен справляється як може. Мені допомогла саме фотографія. Насправді, коли ми виїхали у
березні 2022 з Маріуполя, я не могла взяти камеру до рук. Я її врятувала, я її вивезла, але мені не хотілося нічого. Не хотілося фотографувати, не хотілося абсолютно нічого. У мене була депресія, але мене вивезли до Чернігівщини. Ліси, природа гарна і більш-менш затишно. Сім місяців. Сім місяців я безперервно фотографувала. Безперервно займалася творчістю. І таким чином реабілітувалася»,— розповіла Анжела БІЛОДІД.
 

Також на заході виступили талановиті діти із вокальним та театральним номерами.



Голова ГО «Одеський інститут соціальних технологій» Андрій КРУПНИК вручив дипломи усім учасникам майстер-класу.

Нагадаємо, що виставка мала відкритись у пʼятницю, 27 жовтня, та, на жаль, у цей день у громаді було оголошено жалобу за загиблим захисником Максимом ВАРЕШКІНИМ.



Немає коментарів:

Дописати коментар